Υποψήφιος για τους Πειρατές στην Κέρκυρα!

Μετά την συνάντηση μελών και φίλων του κόμματος Πειρατών Ελλάδας την Τετάρτη 23/5/2012, αποφασίστηκε να εκπροσωπήσει τους Πειρατές Ελλάδας ως υποψήφιος βουλευτής Κέρκυρας ο Πέτρος Παπαγεωργίου.

Πέτρος Παπαγεωργίου:

Image

Βιογραφικό

Γεννήθηκα τις 6 Ιουλίου του 1967 στο Ilford της Αγγλίας από μητέρα Αγγλίδα και πατέρα Έλληνα. Μεγάλωσα στην Κέρκυρα, όπου και φοίτησα στο 1ο και το 5ο Γυμνάσιο και στο 1ο Γενικό Λύκειο, ολοκληρώνοντας έτσι την «επίσημη» παιδεία μου…

Εργάστηκα σε ναυτικό πρακτορείο, τουριστικό γραφείο, στο Νορβηγικό Προξενείο, σε κατάστημα ναυτιλιακών ειδών, σε εταιρίες ενοικιάσεως επαγγελματικών σκαφών (ιστιοφόρων) και σε ναυπηγείο. Επίσης για ένα διάστημα έκανα παράλληλα και τον σκίπερ κυρίως σε μεταφορές σκαφών. Από το 1998 διατηρώ δικό μου κατάστημα ναυτιλιακών, μέχρι και σήμερα. Οι περισσότερες γνώσεις μου έχουν σχέση με σκάφη και τον θαλάσσιο τουρισμό. Επίσης έχω δίπλωμα κυβερνήτη ιστιοφόρου από το 1986.

Μιλάω Αγγλικά, Γερμανικά και λίγα Ιταλικά.

Έχω ασχοληθεί σε κάποιο βαθμό με τα κοινά, κυρίως σε επίπεδο συλλόγων Γονέων στο σχολείο, με την τοπική λέσχη μοτοσυκλέτας για κάποια φεγγάρια και  μια εθελοντική ομάδα…

Είμαι παντρεμένος  κι έχω 3 παιδιά, 2 κορίτσια από τον πρώτο μου γάμο και 1 αγοράκι από το δεύτερο.

Και καμιά φορά όταν τύχει, τραγουδάω και κάνα blues…

About piratepartycorfu

Κόμμα Πειρατών Ελλάδας - Τοπικό Γραφείο Κέρκυρας
This entry was posted in Κερκυραϊκές Δράσεις and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Υποψήφιος για τους Πειρατές στην Κέρκυρα!

  1. longbelt says:

    Καλά ταξίδια και καλά ρεσάλτα στα φιλαράκια μου τους Κερκυραίους Πειρατές και ιδιαίτερα στον άξιο εκπρόσωπό τους τον Πέτρο μας, τον Πέτρο των αγώνων της πλατείας, στην Κέρκυρα και στο Σύνταγμα, της αλληλεγγύης, της συμμετοχής, της δημοκρατίας, της εντιμότητας.

  2. Λουκιανος says:

    Καλη επιτυχία Πέτρο … Μακάρι οι φωνές όλων των Πειρατων και των ελεύθερων πολιτών να βρουν φωνή μέσα απο τη δική σου παρουσία στα κοινά … Οι Πειρατές είναι στην Κέρκυρα πλέον
    Πολυ χαίρομαι για την επιλογή αυτή!

  3. Ο καλύτερος βουλευτής και πειρατής που έχει σαλπάρει τα τελευταία… 600 χρόνια.

  4. Nikatsu says:

    Για βιογραφικό Πειρατή μια χαρά είναι…Ναυτιλιακά και τα λοιπά…

Leave a comment